Ny teknologi i lægehuset

Vi er så småt begyndt at bruge kunstig intelligens for at forbedre dokumentationen omkring din konsultation med os. Samtalen mellem dig og lægen bliver automatisk registreret, så lægen kan koncentrere sig om selve samtalen og undersøgelsen (og ikke selv bagefter skal sidde og skrive ved tastaturet). Lydfilerne slettes umiddelbart efter konsultationen, og al databehandling sker i henhold til reglerne om GDPR. Giv venligst besked til lægen, hvis du ikke ønsker en løbende registrering af samtalen.
Det er kun Charlotte og uddannelseslægerne, der benytter sig af det. Mogens og Kristian bruger det ikke.